Dikuasakan oleh Blogger.

Services

Services
Sound & Light System, Event Management, Recording, Studio, Books, Boutique, Photography, Wedding Planner, Transportation, Videography, Designing & Printing. Interested with the services?? Kindly text to 012-5829252.

Aku

Jurutera di KTF Engineering (M) Sdn. Bhd. Graduan Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) dalam Sarjana Muda Kejuruteraan (Komunikasi) di Kulliyyah Kejuruteraan. Tokoh Pelajar Putera 2004, Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Nibong Tebal, Pulau Pinang. Melibatkan diri secara aktif dalam gerakan mahasiswa dalam dan luar kampus. Mantan Presiden Persatuan Pelajar Kejuruteraan 2006/2007 (Matrikulasi UIAM), mantan Pengerusi Perhubungan Awam, Majlis Perwakilan Pelajar UIAM 2008/2009 dan Presiden Majlis Perwakilan Pelajar, Universiti Islam Antarabangsa Malaysia bagi sesi 2009/2010. Email : hang_jebat25@yahoo.com

Followers

Ikrar Pemuda Pemudi untuk Bumi Palestin

Rabu, 13 Oktober 2010

Kami pemuda-pemudi dan siswa-siswi menyedari bahawa sesuatu fikrah akan hanya dapat direalisasikan apabila wujudnya keyakinan yang kuat kepada fikrah tersebut, ikhlas dalam memperjuangkannya, bersemangat untuk merealisasikannya dan bersedia untuk melaksana dan berkorban untuk fikrah ini.

Justeru kami berikrar:-

1. Kami akan membina keyakinan kami terhadap satu hakikat bahawa permasalahan Palestin adalah permasalahan aqidah kami.

2. Kami berkeyakinan memperjuangkan hak-hak saudara kami di Palestin akan mendapat ganjaran dari Allah SWT dan mendekatkan kepadaNya.

3. Kami akan mempersiapkan diri kami untuk membantu jihad membebaskan Palestin dalam pelbagai bentuk yang telah dinasihatkan para ulamak.

4. Kami memohon kepada Allah SWT upaya dikurniakan kekuatan iman, agar dapat kami berkorban apa jua yang kami miliki untuk membebaskan bumi Palestin.

5. Kami meyakini para pemuda adalah tunjang kebangkitan ini dan pemuda adalah rahsia kekuatan ummat ini. Kami menyedari bahawa para pemudalah pengibar panji-panji perjuangan ini.

6. Kami memohon kepada Allah agar membersihkan diri kami dari sebarang keinginan duniawi dan mengisi penuh hati kami dengan keinginan kepada redha Allah SWT semata.

Takbir!!!

5 comments:

Tanpa Nama berkata...

thnx mr press msukkn that vow..:)

@isHaH@but@lib berkata...

Allahuakbar ! Moga hati kita tak leka dengan keamanan dan keindahan sehingga melupakan saudara yang sedang menderita di sana.

Tanpa Nama berkata...

semoga dpt jadi seorang pemimpin bkn stkat di UIA, tp Malaysia InsyaAllah, sbb Malysia perlukan pemimpin spt Mr Pres,

JEBAT berkata...

http://www.facebook.com/video/video.php?v=1557257103763&ref=mf

Anonymous berkata...

thnx mr press msukkn that vow..:)

Catat Ulasan

banner125125 d'famous_125x125 ads_box ads_box ads_box
 

Politik

Ikon

Berita